0 Ft
0 db
 
Amiket magunk is megkérdeznénk
 
Miért nyitottuk ezt a webshopot?
 
A gyerekszoba berendezését általában az utólsó trimeszterre hagyják a szülők. Érthető, hiszen előtte a gyerekszoba többnyire még valamilyen másmilyen szoba... Nagy pocakkal bútorboltokban járkálni pedig elég fárasztó dolog. Úgy gondoltuk, ha a vevő egy laptoppal meg egy centivel besétál otthon a gyerekszobába, akkor könnyebb elképzelni, hogy mi mekkora és hova kerülne, meg lehet rendelni és egy hét múlva ott is a csinos kis bababútor. Ezt elég kényelmesnek gondoljuk. Hát ezért.
 
Hogyan tudok rendelni a webshopból?
 
Egyszerűen. Kiválasztod a szimpatikus bútort, beteszed a kosárba, kitöltöd a Pénztárban az adatokat, döntesz a fizetési módról és megrendeled. Egyes esetekben visszaigazoló e-mailt kérünk, erre legyél figyelemmel!

Ha a bútorok "stílusára", jellegére vagy kíváncsi a Modellcsaládok menüből indulj. Itt megnézheted, hogy az adott modellcsaládból hány féle elemet vásárolhatsz meg itt a boltban, ki is választhatod, kosárba is teheted őket. Ha többféle kollekcióból válogatnál, például mert keretösszegben gondolkodsz, akkor tedd az elemeket a listára, amit mintegy számológépként használhatsz. Több kollekciót összeállítva összehasonlíthatod az árakat. Ha a döntésed véglegessé vált, tedd át az elemeket a Kosárba, és irány a Pénztár.

Ha tudod, hogy milyen konkrét bútortípust keresel, akkor a Bútorelemek menüpontra klikkelj. Itt bútortípusonkénti csoportosításban egyenként hasonlíthatod össze a kínálatot. Pl. egy felületen az összes babaágyat, vagy az állószekrényeket.
 
Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?
 
Nem kell. A vásárláshoz annyi adatra van szükségünk, amennyi hitelesíti a Faktum és közted létrejövő ügyletet, valamint biztosítja, hogy ki tudjuk szállítani a rendelt termékeket. Ezeket az adatokat a Pénztárban kérjük. A vásárlás kondícióiról vásárlás előtt érdemes itt tájékozódni.
 
Miért érdemes mégis regisztrálni?
 
Több, apró oka van. Alapvetően életre tudod kelteni a bevásárlólistát, ami regisztrált felhasználóknál eltárolódik. Például összeválogathatod a kedvenc bútorokat, de ha az adott pillanatban nem akarsz annyit költeni, akkor egyenként vagy kisebb csoportokban is átrakhatod a kosárba és rendelheted meg, a többi ott marad a listádon, és megveheted később is. Ha az adott elemet időközben kivesszük a webshop kínálatából, neked akkor is megmarad egy lefoglalt példány.
Vagy szívesen küldünk értesítést, ha az általad korábban vásárolt modellcsalád további, kiegészítő elemeit akciózni fogjuk. Nem kell vadásznod, hogy a legjobb árat kaphasd meg.
Olyat is tervezünk, hogy új modelljeinkről kikérjük regisztrált vevőink véleményét piacradobás előtt.
A Regisztráció egyébként nem jelent vásárlási kötelezettséget! 
 
Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
 
Írsz egy levelet az ugyfelszolgalat@faktumbutorbolt.hu címre azzal a subjecttel, hogy unsubscribe - vagy regisztráció törlése. Felhívjuk figyelmedet arra, hogy csak a regisztrált e-mailedről történő törlésre való felkérést tudjuk elfogadni!
Ha nincs éppen élő megrendelésed, az adminisztrátor 24 órán belül törli az adataidat a rendszerből. (Kivéve a számlán szereplő, és a kiszállítással kapcsolatban megadott adataid, amiket a garanciális idő végéig megőrzünk, mint bármely boltban.) 
Ha csak a hírlevélről szeretnél leiratkozni, akkor elég az adatmódosításban kicsekkolnod a hírlevél opciót.
 
Miért pont ennyiféle bútort kínálunk?
 
A Faktum majdnem 400 féle bútordarabot gyárt. A webshop bútorkínálatába a legnépszerűbb kollekciók induló (vagy kezdő) darabjai kerültek be. Vagyis itt azok a modellcsaládok olyan elemei vásárolhatók meg, amiket az utóbbi évben a legtöbben választották kisbabájuk első bútoraként. Minden modellcsalád még sokféle elemet tartalmaz, amiket itt lehet szemügyre venni. 
 
 
Mi az, hogy "induló bútorok"?
 
Bár a bútoraink egészen a gyerek 14-15 éves koráig használhatók, minden modellcsaládhoz van például íróasztalunk és 200 centis heverőnk is, az újszülött érkezésekor szerintünk nem feltétlenül kell megvenni mindent. Azokra az elemekre érdemes fókuszálni, amik a baba első 2-3 éves korában szükségesek. Később, amikor már "önálló lakberendezési igényei" lesznek, ráér majd vele közösen beszerezni a további szükséges bútordarabokat.
Elsőként kell babaágy, egy kisszekrény, egy pelenkázólap és valami kisebb polc, például egy falipolc.
A baba egy éves kora környékén érdemes megvenni pár nagyobb tárolókapacitású elemet: játéktároló polcot, fiókos szekrényt, vagy -  modelltől függően - zárt és nyitott tárolós, "polcos-fiókos-ajtós" szekrényt.
A már szinte felnőttes, nagyobb ruhásszekrények és az azokhoz illő elemek ráérnek akkor, amikor a gyerek oviba megy.
Ez szerintünk elég ésszerű és megfontolt megközelítés.
Ha most azt kérdeznéd... Lesznek.
A webshopban most látható bútorokhoz a következő 3-4 évben biztosan fogsz tudni vásárolni további elemeket.
 
Mennyi a szállítási határidő?
 
A webshopból rendelt bútorokat a rendelés feldolgozásától számított egy héten belül kivisszük a megadott címre. (Ez nem trükkös megfogalmazás: ha éjjel 11 kor rendelsz azt másnap reggel látjuk, tehát akkortól számít a 7 nap.) Kivéve az előreutalásos esetet, mert akkor az utalás beérkezésétől számítjuk az időt. (Az meg 4 óra alatt itt van, úgyhogy ott is csak az éjjeli aktivitás zavarhat be egy fél napot.) A szállítási határidők ünnepi nyitvatartások alatt változhatnak!
 
Mi van, ha nem kapom meg a rendelt bútort 7 nap alatt?
 
Akkor valószínűleg időközben kitört a gyár mellett egy vulkán, vagy végigsöpört rajtunk egy tornádó. Ha ennél banálisabb ok miatt késnénk, akkor küldünk ajándékba egy akkora plüss macit, hogy a gyerek két éves koráig azon fog lovagolni, vagy opcionálisan a cég igazgatója személyesen megy el hozzátok összeszerelni az elemeket.
 
Házhoz szállítás esetén hogy jut el hozzám a megrendelés?
 
Mielőtt megkapnád a csomagot, a Magyar Posta futárszolgálata küld egy SMS értesítőt, amiben szerepel a csomagazonosító szám. A posta ügyfélszolgálatán az azonosító segítségével tudsz érdeklődni a kiszállítás pontos idejéről.
A Magyar Posta futárszolgálata hivatalosan csak kapuig köteles kiszállítani a megrendelést; ajtóig, emeletre, stb. már nem. A bútorok cipeléséhez érdemes segítséggel készülnöd, mivel az akár kétemberes (és nem kismamáknak való) feladat is lehet.
 
Mennyibe kerül a kiszállítás?
 

Amennyiben megrendelésedet a boltunkban veszed át személyesen, vagy 100.000 Ft felett vásárolsz, a kiszállítás díjtalan.

Házhoz szállítás esetén a szállítási díjak így alakulnak:

Ha a megrendelésed értéke 0 – 50.000Ft, a szállítási díj 1.950 Ft,
ha a megrendelésed értéke 50.000 – 100.000 Ft, a szállítási díj 3.850 Ft
.

 
Kell-e a bútorokat szerelni vagy sem?
 
A bútorokat lapra szerelten szállítjuk, de egy jó kis összeszerelési rajzot is mellékelünk hozzá. Gyerekjáték a szerelés. Ezen túl a nagyobb babaágyaink vagy a kombi bútorok eleve sokféleképpen átalakíthatók, variálhatók. Az is jár egy kis csavarhúzózással.
 
Mi van, ha mégsem tudom összeszerelni?
 
A legbonyolultabb bútorunkat is könnyebb összeszerelni, mint egy gyereket felnevelni. Ne add fel az első félórában! Különben is, gyerekbútorokat gyártunk, nem ördöglakatokat. Eddig mindenkinek sikerült.
Komolyra fordítva a szót: maga az összeszerelés nem ördöngősség, de egy nagyobb, több csomagban szállított bútornak összeszerelve már komoly súlya van. Szerelés előtt érdemes felmérni a helyzetet.
 
Mi van, ha mégsem jó a kiküldött termék? Például nem fér be a kiválasztott helyre?
 
Előfordulhat, megoldjuk de bizonyos feltételeket neked is vállalnod kell. Ennek a hivatalos megfogalmazását itt olvashatod a 8. pontban. Ha nem arról van szó, hogy mégsem tetszik a rendelt termék, hanem valami praktikus akadály merült fel, telefonálj az ügyfélszolgálatra. Több ezer babaágyat adunk el évente, probléma alig, és mindig sikerül megoldanunk úgy, hogy a vevő is elégedett legyen. Babád van, vásárlónk vagy, fontos vagy nekünk!
 
Előfordulhat-e, hogy más színű bútort kapok, mint amit rendelek?
 
Termék képeink legtöbbször a valóságot tükrözik. Előfordulhat, hogy a fotó többszöri konvertálása, a felhasználó monitorja, a nyomtatott brosúrák eltérhet egymástól, így apróbb változások lehetségesek a valósághoz képest. Ezért javasoljuk, hogyha van rá mód, akkor a bútorokat nézzék meg élőben. Továbbá a gyártó fenntartja a jogot, hogy termékkínálatát, a termék dekorációját külön bejelentés nélkül módosíthatja.
 

További kérdésed van? Jó vagy rossz tapasztalatod?
Írj nekünk!

 
 

Ügyfélszolgálat

ugyfelszolgalat@faktumbutorbolt.hu

+36 62/ 57 75 10

+36-30/ 507-7436

Hétfő – péntek
7:30 – 16:00

 

Garanciális ügyintézés, reklamációkezelés:

minosegbiztositas@faktumbutorbolt.hu

+36 62/ 57 75 10

Hétfő – péntek
7:30 – 16:00